وکیل مالیاتی

وکیل مالیاتی کیست

وکیل مالیاتی

امروزه به دلیل توجه و تمرکز بیشتر روی مالیات ازسوی دولت، طبیعتا نیاز به یک وکیل مالیاتی مجرب در مودیان مالیات بیشتر شده است.

اکثر مردم بر این باور هستند که کار وکیل مالیاتی، وکالت از آنها در حضور مراجع حل اختلاف مالیات مثل هیات حل اختلاف مالیاتی یا شورای عالی مالیاتی برای احقاق حقوق تضییع شده آنها است. در صورتی که وکلای مالیات در وهله اول می تواند مشاور مالیاتی شما باشد تا از بروز معضل ها و مشکلات شما در امور مالیات با ارائه مشاوره مالیاتی جلوگیری کند.

وکیل مالیاتی شما
وکلای شما در ابتدا باید مشاور مالیاتی شما باشند!

ویژگی های یک وکیل مالیاتی

وکیل مالیاتی شما باید به قوانین مالیات ایران، مثل قانون مالیات های مستقیم و یا قانون مالیات بر ارزش افزوده و آیین نامه های اجرایی آنان اشراف و تسلط کامل داشته باشد، باید تا حدودی از امور مالی و حسابداری سررشته داشته باشد، باید ادبیات حقوقی قوی داشته باشد که بتواند لایحه دفاعیه مالیاتی شما را به نحو احسن تحریر کند و همچنین از حقوق مالیات شما دفاع نماید.

معرفی وکیل مالیاتی

یکی از خدماتی که ساوایران به مدیران شرکتها، فعالان اقتصادی، کسبه و کلیه مودیان مالیاتی ارائه می دهد معرفی وکلا در امور مالیاتی است.

از خدماتی که می توانید از وکلا متخصص در امور مالی و مالیات دریافت کنید می توان به مشاوره در زمان پلمپ دفاتر قانونی، در زمانی که خودتان قصد اعتراض به برگ تشخیص دارید، در زمانی که میخواهید در جلسات بررسی مجدد برگ تشخیص مالیات یا جلسات هیات حل اختلاف مالیاتی حضور پیدا کنید و حضور در این جلسات به وکالت از شما اشاره کرد.

دقت کنید بعضی از بی احتیاطی ها و توجه نکردن ها در حوزه مالیات می تواند خسارات سنگینی برای شما به بار آورد، حتی ناخواسته ممکن است بدون اطلاع از عواقب این بی احتیاطی ها مرتکب جرایم مالیاتی سنگینی نظیر پولشویی مالیاتی شوید.

پولشویی مالیاتی
جرایم مالیاتی

مشورت با یک وکیل مالیاتی می تواند شما را از شر این جرایم ناخواسته نجات دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *